Wij geloven in het verhaal dat je uitdaagt, prikkelt, ontroert of in beweging brengt. Wij geloven in inhoud, met de podcast als medium. Want niets is zo beeldend als geluid.

Wie wij zijn

Koos Tervooren

Koos studeerde Journalistiek en Geschiedenis aan de Rijksuniversiteit Groningen. Verhalen vertellen is zijn kracht, podcast zijn medium. Samen met Frank geeft hij leiding aan Microphone Media.

Francis Garlich

Francis is podcastredacteur. Ze studeerde Communication and Media aan de Erasmus Universiteit. Francis heeft een oor voor mooie verhalen en is geïnteresseerd in een breed scala aan onderwerpen.

Frank Kromer

Met een achtergrond in de Economie en Amerikanistiek ontwikkelde Frank zich tot een allround journalist. Hij schreef talloze publicaties, maar viel uiteindelijk voor de microfoon en het audiovak. Samen met Koos geeft hij leiding aan Microphone Media.

Flora den Bieman

Flora studeerde Kunstgeschiedenis en Journalistiek & Nieuwe Media aan de Universiteit van Leiden. Met haar brede interesse, nieuwsgierigheid en talent voor plannen, vervult ze nu de rol als junior projectmanager bij Microphone Media.

Elke van Goor

Tijdens haar studie journalistiek kwam Elke er al snel achter dat haar passie bij het audiovak lag. Bijzondere verhalen maken over mensen die echt iets te vertellen hebben; in elke onderwerp ziet Elke wel een mooi verhaal.

Quinti de Graaf

Tijdens haar studie Creative Business kwam Quinti erachter dat de kunst van het monteren haar goed lag. Of het nu om een simpele opname gaat of een complexe puzzel, Quinti gaat geen uitdaging uit de weg.

Jelle Maasbach

Jelle werkt al meer dan 10 jaar in de journalistiek en is daarnaast creative en strategic consultant. Ook is hij de presentator van de populaire podcast Content Wars.

Het begin

Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.

Luister nu
00:00
00:00

Al onze makers hebben een achtergrond in de journalistiek. Daardoor kunnen wij het verhaal creëren dat ontdaan is van ruis. Het geluid waarmee jouw merk of organisatie zich onderscheidt. Zowel in B2C, B2B als interne communicatie.

Of het nu gaat om een creatief concept, een loepzuivere opname of een strakke montage, wij helpen je.