Eigenlijk is een leven zonder platforms ondenkbaar. Denk maar eens aan alles wat je ermee doet. Foto’s delen en liken, eten bestellen, hotelletje boeken, een taxi nemen, noem het maar op. Maar hoe werkt de economie achter het platform? In Platformania neemt Koos Tervooren je in 6 afleveringen mee in in een zoektocht naar het heden, verleden en de toekomst van het platform.
Platformania
Voor Platformania van Bol.com deden wij Strategie, Creatie, Redactie, Productie en Audiodesign







Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.
Werkstress de baas
In de podcast Werkstress de baas gaat Jan van den Hoogen op zoek naar oplossingen en handvatten om werkstress tegen te gaan. Niet alleen bij jezelf, maar ook vooral bij collega’s en medewerkers. In elke aflevering Jan met experts uit het veld: van een GZ-psycholoog tot een bedrijfsarts. We kennen allemaal wel iemand die naar een van deze experts gaat. Maar wat wordt daar besproken? In andere woorden, een kijkje in de keuken.
Voor Werkstress de baas van Arbo Unie deden wij Strategie, Creatie, Redactie, Productie, Audiodesign en Distributie









Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.
De Oversteek
De Oversteek is een award-winning podcastserie over zakendoen in de Verenigde Staten van Koos Tervooren van Microphone Media. in zeven podcasts hoor je alles over sales, belastingen, culturele verschillen, hoe het is om de baas te zijn, verzekeringen, you name it. Deze productie is gesponsord door Rabobank, Baker McKenzie, RSM Nederland en TABS.
Voor De Oversteek van Eigen productie deden wij Strategie, Creatie, Redactie, Productie, Audiodesign en Distributie









Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.
De Nieuwe Mobielen
De Nieuwe Mobielen is een podcastserie over de toekomst van mobiliteit. Het is geen wilde voorspelling dat we ons over 10 jaar anders van A naar B verplaatsen, maar hoe spelen data en connectiviteit daar een rol in? Welke verschil gaat MaaS (Mobility as a Service) maken? In drie afleveringen stelt presentatrice Annette van Soest die vragen aan hoofdrolspelers in de mobiliteitssector.
Voor De Nieuwe Mobielen van ANWB deden wij Strategie, Creatie, Redactie en Productie









Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.
De wereld achter de cijfers
In de interne kwartaalpodcast 'De wereld achter de cijfers' duiken we in de cijfers en trends die van toepassing zijn voor Schade & Inkomen. Elke aflevering worden de CEO en/of CFO geïnterviewd over de ontwikkelingen op de afdeling en in de branche.
Voor De wereld achter de cijfers van Nationale Nederlanden deden wij Creatie, Redactie en Productie
Keuzecast
Studeren is keuzes maken, want er is zoveel mogelijk! Maar wat kies je en wat past nou echt bij jou? In de Keuzecast hoor je de verhalen van studenten die aan Harvard hebben gestudeerd of drie studies zijn gefaald, studenten die hard hebben gesport of gezopen. Simon en Guido voelen ze aan de tand om jou klaar te maken voor de mooiste tijd van je leven.
Voor Keuzecast van Eigen Productie deden wij Creatie en Productie

Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.
Geen Commentaar
Geen Commentaar is een podcastserie over crisiscommunicatie. Presentator Frank Kromer gaat op zoek naar ervaringen en afwegingen van professionals in crises, waaronder journalist Bart Mos en strafrechtadvocaat Geert-Jan Knoops. In het tweede seizoen staat de corona-pandemie centraal; want hoe communiceren onze leiders en de bedrijven ten tijde van crises.
Voor Geen Commentaar van Eigen productie deden wij Strategie, Creatie, Redactie, Productie, Audiodesign en Distributie









Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.
ZorgLab
Nederland heeft een van de beste zorgstelsels van Europa, maar dat stelsel komt wel steeds meer onder druk te staan. Heel gek is dat natuurlijk niet. We worden niet alleen ouder, maar we moeten ook steeds vaker naar de dokter of het ziekenhuis. Volgens de zorg-experts is er een recept voor de toekomst: innovatie. In ZorgLab gaat presentator Frank Kromer op zoek naar zorginnovaties in Nederland.
Voor ZorgLab van VGZ deden wij creatie, redactie en productie






Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.
Digital Dialogues
Digital Dialogues is een podcastserie over digital maturity; over hoe bedrijven met hun marketing echt vooruitstrevend zijn of kunnen worden. In zes afleveringen verkent presentator Meike de Jong, samen met experts en specialisten, het pad dat bedrijven moeten bewandelen om een digitale en data-gedreven marketingorganisatie te worden. Want wie er voor wil zorgen dat de klant beter bediend wordt en dat de resultaten verbeteren, moet echt gaan bewegen.
Voor Digital Dialogues van Google & Adformatie deden wij Creatie, Redactie, Productie en Distributie










Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.
Meer dan een huis
'Meer dan een huis' is een podcastserie over de maatschappelijke relevantie van sociale huur in Nederland. Want hoe ziet nu precies het stelsel van sociale woningbouw er uit en welke uitdagingen zijn er? In elke aflevering gaat presentator Quintin Wierenga op zoek naar antwoorden op complexe situaties op het gebied van leefbaarheid, duurzaamheid en woningnood.
Voor Meer dan een huis van Aedes deden wij Creatie, Redactie en Productie







Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.
Brexit Wake-up Call
Wat doen ondernemers om zich voor te bereiden op Brexit? In deze achtdelige podcastserie van NU.nl en Microphone Media hoor je tips en adviezen van Nederlandse ondernemers en experts. Deze podcast is onderdeel van de Brexitcampagne met het blauwe monster.
Voor Brexit Wake-up Call van Buitenlandse Zaken deden wij Redactie en Productie







Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.