No Stone Unturned
Savills
No Stone Unturned is de podcast over trends en ontwikkelingen in de Nederlandse vastgoedmarkt. Host Charlotte de Mos van Savills gaat in gesprek met experts uit verschillende sectoren: retail, food, hotels, (flex)kantoren, life sciences, logistiek en senior living. In elke aflevering hoor je prikkelende en inhoudelijke gesprekken over de thema’s die er écht toe doen voor vastgoedinvesteerders en professionals.
Het doel
De vastgoedsector verandert sneller dan ooit. Met No Stone Unturned biedt Savills verdieping voor investeerders en professionals die vooruit willen blijven kijken. In gesprekken met toonaangevende gasten werpt de podcast licht op thema’s die bepalend zijn voor toekomstbestendig investeren en ontwikkelen.
Denk aan:
Nieuwe investeringskansen, zoals in de snelgroeiende foodsector
De impact van maatschappelijke thema’s als gendergelijkheid en social value
En urgente vraagstukken als netcongestie die gebiedsontwikkeling beïnvloeden
No Stone Unturned helpt luisteraars om niet alleen op de hoogte te blijven, maar ook om strategisch te denken over wat deze ontwikkelingen betekenen voor hun rol in de vastgoedmarkt.
Kennis delen = beter beslissen. Daarom laten we geen steen onomgekeerd.
De uitvoering
In No Stone Unturned ontvangt Charlotte de Mos toonaangevende gasten uit de vastgoedwereld om te praten over actuele ontwikkelingen, trends en uitdagingen binnen de sector. Denk aan onderwerpen als duurzaamheid, innovaties, investeringsstrategieën en de veranderende rol van de vastgoedprofessional.
De podcast wordt geproduceerd in zowel video als audio, zodat je zelf kiest hoe je luistert of kijkt. Op Spotify kun je schakelen tussen beeld en geluid, en natuurlijk is No Stone Unturned ook te vinden op YouTube en alle grote podcastapps.
Bij elke aflevering verzorgen we:
Snippets voor social media – voor maximale zichtbaarheid op LinkedIn en andere platforms
Een verdiepend artikel op de website – zodat luisteraars zich vooraf kunnen oriënteren op het thema en de gast, vóórdat ze gaan luisteren of kijken. En natuurlijk om de SEO van de website te verbeteren.
Zo versterken we niet alleen de impact van de podcast, maar bouwen we ook actief aan thought leadership binnen de vastgoedsector.