Afhaalpunt

Bol.com

Afhaalpunt is dé podcast voor e-commerce ondernemers. In elke aflevering hoor je de verhalen van ondernemers en experts over online verkopen. Onder deze serie valt ook 'Afhaalpunt in crisistijd', waarin je hoort hoe ondernemers online oplossingen vinden om de coronacrisis te overleven.

Voor Afhaalpunt van Bol.com deden wij Strategie, Creatie, Redactie en Productie

Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.

00:00
Afhaalpunt in crisistijd #4 - Snel je assortiment aanpassen
00:00

Werkstress de baas

Arbo Unie

In de podcast Werkstress de baas gaat Jan van den Hoogen op zoek naar oplossingen en handvatten om werkstress tegen te gaan. Niet alleen bij jezelf, maar ook vooral bij collega’s en medewerkers. In elke aflevering Jan met experts uit het veld: van een GZ-psycholoog tot een bedrijfsarts. We kennen allemaal wel iemand die naar een van deze experts gaat. Maar wat wordt daar besproken? In andere woorden, een kijkje in de keuken.


Voor Werkstress de baas van Arbo Unie deden wij Strategie, Creatie, Redactie, Productie, Audiodesign en Distributie

Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.

00:00
Aflevering 1 - Werkstress bestaat helemaal niet
00:00

De Oversteek

Eigen productie
🏆  Winnaar: Dutch Podcast Award

De Oversteek is een award-winning podcastserie over zakendoen in de Verenigde Staten van Koos Tervooren van Microphone Media. in zeven podcasts hoor je alles over sales, belastingen, culturele verschillen, hoe het is om de baas te zijn, verzekeringen, you name it. Deze productie is gesponsord door Rabobank, Baker McKenzie, RSM Nederland en TABS.

Voor De Oversteek van Eigen productie deden wij Strategie, Creatie, Redactie, Productie, Audiodesign en Distributie

Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.

00:00
De Oversteek - Trailer
00:00

Brexit Wake-up Call

Buitenlandse Zaken

Wat doen ondernemers om zich voor te bereiden op Brexit? In deze achtdelige podcastserie van NU.nl en Microphone Media hoor je tips en adviezen van Nederlandse ondernemers en experts. Deze podcast is onderdeel van de Brexitcampagne met het blauwe monster.

Voor Brexit Wake-up Call van Buitenlandse Zaken deden wij Redactie en Productie

Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.

00:00
Aflevering 3 - Juridische zaken
00:00

De wereld achter de cijfers

Nationale Nederlanden

In de interne kwartaalpodcast 'De wereld achter de cijfers' duiken we in de cijfers en trends die van toepassing zijn voor Schade & Inkomen. Elke aflevering worden de CEO en/of CFO geïnterviewd over de ontwikkelingen op de afdeling en in de branche.

Voor De wereld achter de cijfers van Nationale Nederlanden deden wij Creatie, Redactie en Productie

Geen Commentaar

Eigen productie

Geen Commentaar is een podcastserie over crisiscommunicatie. Presentator Frank Kromer gaat op zoek naar ervaringen en afwegingen van professionals in crises, waaronder journalist Bart Mos en strafrechtadvocaat Geert-Jan Knoops. In het tweede seizoen staat de corona-pandemie centraal; want hoe communiceren onze leiders en de bedrijven ten tijde van crises.

Voor Geen Commentaar van Eigen productie deden wij Strategie, Creatie, Redactie, Productie, Audiodesign en Distributie

Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.

00:00
Bart Mos - Het obstakel dat woordvoering heet
00:00

Digital Dialogues

Google & Adformatie

Digital Dialogues is een podcastserie over digital maturity; over hoe bedrijven met hun marketing echt vooruitstrevend zijn of kunnen worden. In zes afleveringen verkent presentator Meike de Jong, samen met experts en specialisten, het pad dat bedrijven moeten bewandelen om een digitale en data-gedreven marketingorganisatie te worden. Want wie er voor wil zorgen dat de klant beter bediend wordt en dat de resultaten verbeteren, moet echt gaan bewegen.

Voor Digital Dialogues van Google & Adformatie deden wij Creatie, Redactie, Productie en Distributie

Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.

00:00
Je kunt niet alles zelf: strategische partnerships
00:00

Daarom is het goed

SP

Partijleider Lilian Marijnissen interviewt mensen die haar inspireren, en vraagt hen naar de verhalen die de wereld beter maken.

Voor Daarom is het goed van SP deden wij Creatie en Audiodesign

Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.

00:00
Speciale editie voor Internationale Vrouwendag - Fidan Ekiz
00:00

Scenario Sessies

Allianz

De uitbraak van het corona-virus stelt onze samenleving voor grote uitdagingen. Hoe gaat u hier mee om in de advisering van uw klanten? In 7 podcasts neemt presentator Maarten Bouwhuis het intermediair mee in diverse onderwerpen aan de hand van een aantal mogelijke scenario’s. Wat zijn bijvoorbeeld de gevolgen van de corona-crisis voor ondernemers als er voorlopig nog geen vaccin gevonden wordt? En wat zijn de verzekeringsconsequenties daarvan?

Voor Scenario Sessies van Allianz deden wij Creatie, Redactie, Productie en Audiodesign

Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.

00:00
Welke vooruitzichten heeft de BV Nederland? - met Hans Biesheuvel en Thom Mallant
00:00

Leaders in Finance

Jeroen Broekema

Dé podcast voor de financiële sector. Oud-bankier Jeroen Broekema voert gesprekken met leiders in financiële wereld over motivatie en inspiratie.

Voor Leaders in Finance van Jeroen Broekema deden wij Creatie

Niets is zo beeldend als geluid. Ons algoritme kiest net als luisteraars een eigen beeld bij wat 'ie hoort.

00:00
Sample: Extra aflevering - Chris Buijink — Corona en Banken met de Voorzitter van de Nederlandse Vereniging van Banken
00:00